2017-02-16

Kai serga vaikai

Kai serga vaika, manyje gyvena galybė būtybių. Mane kankina savigrauža, kad didelę dienos dalį pradirbu, viduje gyvena užuojauta vaikams, kad jie blogai jaučiasi, nubunda ir egoistas - norisi kuo daugiau laiko skirti sau, atgyja miegalius, svajotojas, darbininkas ir dar daug kitų.

Kol vaikai sirgo, pabaigiau megzti suknelę.


















Matavau, matavau - o gavosi vis tiek trumpesnė, nei planavau. Kaklo ir pečių liniją ardžiau daug kartų, bet vis tiek nesigavo taip, kaip norėčiau. Bet kaip pirmas blynas - sueis.

Vaikams pasiuvau po sėdmaišį. Sunaudojau nebenešiojamus džinsus.







Kai į sėdmaišį pylėm granules, buvau tapus iš jautriosios mamos, mama ragana. Forume mačiau viena moteriškė klausė, kaip siuvėjėlės sugeba sėdmaišius pripildyti nepribarstę granulių. Mes granules pylėm trise: aš ir mano du monstrai. Kol pildėm sėdmaišius, atvežė prekes. Kol aš krausčiau prekes ir pasirašinėjau kurjeriui - mano monstrai ant grindų prisibėrė putų poliesterio granulių ir po visus namus plaukiojo.

Dar sunaudojau nebenaudojamas sintetinio užpildo pagalves - pasiuvau kamuolį.


Ir dar sulopiau visą kalną kelnių.





Dar pasidžiaugiau, kad kaip smagu turėti mažų vaikų. Bet kokį tiap liap prisiuvi ant kelnių skylių ir vaikas džiaugiasi. Įdomu kaip reikės įtikti paaugliams.

Sėdėdama namuose sugebėjau sugadinti mašiną ir susilaužyti rankos pirštą. Mašina jau sveika, o mano rankdarbiai nebejuda į priekį. Dabar galvoju - kaip man reikės sodinti pavasarį, jeigu mano pirštas netelpa į jokias pirštines ir aš prie jo prisiliesti negaliu. Ir apskritai, senatvė tai ne jaunystė. Mano didysis prisiplojo savaitės pradžioje pirštą, per kelias dienas tinimas atslūgo. Aš susižeidžiau pirštą - sutinęs, skauda, pūliuoti pradėjo. Taip sakant amžius gijimo procesams jau atsiliepia. Šiaip tai aš čia tik šiaip pabėdavojau - dar gyva ir jau nebeverkiu dėl savo popos. Sugis. Galėčiau sakyti, kad išsikrausčius į kaimą padaugėjo traumų, bet kad aš nuo vaikystės kerėpla.


-----------------------------



Einu ridikėlių į lovelį ant palangės sėti. Dar prisipirkau parduotuvėje kukurūzų spraginimui, eisiu užmerkti, eksperimento dėlei - gal netyčia dygsta. Jeigu dygsta, tai pigiai prisipirkus sėklų, kad ir visą lauką galima būtų kukurūzais paleisti. Vis tas suvalkietiškas kraujas...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą